imorgon drar vi till Hawaii!!

Sitter framför datorn och försöker packa. Min dator är underbar på alla sätt och vis, men den kan dessvärre inte packa.

Jag har lagt ut alla grejer jag vill ha med på golvet för att inse att inte ens hälften får plats. Och som jag har skrivit tidigare är min väska gigantisk!

Milton fick sin andra portion av potatis till luch och var fortfarande lite skeptisk, men efter några skedar satt han med öppen mun och ville ha mer och mer och mer.. Han fick även sin första flaska havrevälling, och den gillade han jättemycket! Vi kanske har väntat aldeles för länge på introduceringen av mat?

Morbror Björn och Caroline har skickat världens gulligaste sverige tröja till Milton! Den ska han ha på sig när Sverige vinner EM! Ska blogga bild på plutt i sin nya tuffa tröja imorgon!
Tack morbror och Caroline!! Ni är jättesöta!!!

Nu måste jag återgå till min lilla väska och fundera ut hur alla mina tusen grejer ska få plats...

Kommentarer
Postat av: Sara

Va roligt att han gillar vällingen. Den är verkligen oslagbar i alla lägen - framförallt eftersom den är ett säkert kort när det är så varmt som det är här hemma just nu, då är det ju såklart inte särskilt lajbans att äta varm, klibbig mat. Bättre med lite extra välling, det blir ju mat + vätska i ett! :-)

2008-06-03 @ 17:02:37
URL: http://sarasharmoni.blogspot.com
Postat av: Myra

Ja- halleluja för välling!
Men har ni välling i Japan?! Vi har det i varje fall inte i Norge, så hädanefter måste jag köpa mängder varje gång jag är hemma.
Hoppas ni får en fantastisk semester! Jag ser fram emot att få se lite bilder...

2008-06-03 @ 19:59:36
Postat av: Björn och Carro

Hej! Kul att den redan är framme! Passade den? Vi tog några storlekar för stort så att den inte var för liten!

Ha en jättemysig semester på Hawaii!

Kramar från morbror och Carro!

2008-06-03 @ 22:57:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0