fruktansvärt seg dag... och jag hittar inte min telefon!!

Min telefon är borta! Den är på "silent", eller "manner mode" som dom kallar det här i japanernas land. Jag har verkligen ingen aning om vart den är, och jag har letat ihjäl mig! Jag vet dock att den är någonstans i lägenheten och jag kan knappast skylla på Milton...

Migrän, grinig bebis och regningare än regningast. Kul jul! Och många måsten... Borde städa, borde handla mat. Borde laga mat. Har levt på mackor halva dagen, och nu är mackorna slut... Borde väl gå ut en sväng i regnet när plutt vaknar, men det öser verkligen ner... Borde förbereda lite packning för Hawaii så att jag inte glömmer halva huset. Det är kanske därför jag alltid tar med mig hela huset och Måns blir galen på att jag har så mycket skit med mig? Sist i Singapore sa han att han skulle packa åt mig, för att väskan var så överfull. Det lustiga är att när vi flyttade från Singapore köpte en gigantisk guldig reseväska som skulle rymmas saker för en hel familj, och fortfarande är den inte tillräcklig..

Jag borde verkligen gå till bebisaffären och shoppa blöjor, men som sagt, regnet stoppar mig från att göra den mesta...  Kanske kan ta plutt i babybjörnen senare under ett gigantiskt paraply?

Det är ölfestival i Roppongi Hills i helgen, men hur kul är det när det öser ner?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0