mammaplågeri...

har det varit denna morgon.

3.37 fick han mig att gå upp. Då hade han försökt få upp mig i evigheter och jag låg och hoppades in i det sista att plutt skulle somna om... Lite mat och mys, sen somnade vi om för att åter igen gå upp vid 5.30... Jippi!!!

Plutt har redan hunnit bajsa på sig och på babysittern och sedan kissat på sig själv och filten han låg på, och jag vet inte om han gör detta medvetet då han badas efter varje gång, -något som han älskar!!

bild på nybadad bebis samt världens tröttaste mamma...
image123

Kommentarer
Postat av: Sara

Känner igen den där perioden :-) Den går dock över i ett naffs men får man inte den sömnen man behöver blir man ju galen efter ett tag.
Tänkte på det du skrev på min blogg - jag har ju tyvärr inte så mycket att visa upp gällande W's rum eftersom han inte har ett eget här hemma. Det blir först när vi flyttar i december. Änsålänge sover han ju inne hos oss men jag ska spåna lite. Lägger upp det på husbloggen sen ;-)

2008-05-29 @ 07:03:13
URL: http://sarasharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0