när babysittern är i tvättmaskinen får man sitta i barnvagnen och titta på mamma

när hon duschar! Jag är faktiskt väldigt bortskämd, jag kan duscha, göra hårinpackning, peela benen i evigheter  och så länge Milton får vara med är han grymt nöjd! Han kan sitta och titta på mammas konstigheter som jag inte ens själv förstår vaför jag håller på med i evigheter. Ibland får han hoppa in i duschen han med och det tycker han ju självklart är ännu roligare! Han har börjat ta på vattenstrålen, grymt spännande!

Dagen har varit seg. Som ni kanske läste tidigare startade min dag hemskt tidigt. Vi fick dock en lång nap på några timmar i eftermiddags, så nu är jag härligt seg i huvudet som man kan bli om man sover för länge på dagtid. Det har ösregnat hela dagen och jag och Milton har inte lämnat lägenheten. Vi har varit hemma och myst, kollat på sällskapsresan och dansat framför spegeln.

Eftersom plutt har börjat vakna tidigare och tidigare, har pappa Måns fått i uppdrat att köpa med välling hem från Sverige. Jag får för mig att bröstmjölken inte längre är så näringsrik och att Milton inte står sig en hel natt längre.

bild på plutt i badrummet
image125

Kommentarer
Postat av: Sara

Vällingen kommer göra susen - I promise! :-) Den är en sann räddning i sånna där lägen. Kram!

2008-05-29 @ 14:34:40
URL: http://sarasharmoni.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0