sämre än sämst med uppdateringar på bloggen...

Förlåt alla läsare (jag kan räkna er med en hand) att jag har varit kass på att uppdatera på sistone.

Vi har haft en bra helg. Vänner (Maria och Christoffer) över på grillning i fredags, (vi lyckades dock bränna nästan allt..., men trevligt hade vi!) 1 års kalas i lördags, och Måns fd, fd, fd, fd, fd chef Anders över på fika i söndags. (han som höll tacktalet på vårt bröllop) En jättetrevlig helg med andra ord, och ingen tid över för bloggande.

Pappa Måns flyger idag (typ om någon timma) till Sverige, och jag och lillMill kommer att vara ensamma i nästan en hel vecka.

bild från grillningen i fredags, samt en bild på Mill i sina solisar!
image112image113

Kommentarer
Postat av: bittan

En så´n läcker liten goding... Nu åker vi om en liten stund till Sofie i Barcelona. Hälsningar från mamma och pappa.

2008-05-27 @ 10:02:49
URL: http://app.blogg.se/trackback/ping
Postat av: syster

hhah, han är den ballaste! och kommer bli ännu tuffare när jag får lägga vantarna på honom! moahaha..
nej, men jag har hur som helst den bätaste bästa presenten till dig mille! =)
nu ska jag snart bege mig till flygplatsen för att hämta upp mamma bittan och pappa agne. så. himla. kul!
massa pussar

2008-05-27 @ 14:03:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0